. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

5 september 2008

Minolta AF-C

Minolta AF-CJag har faktiskt vunnit Mikael Goods bloggtävling och det kändes roligt för det är sällan jag vinner något - å andra sidan är det sällan jag tävlar också så det kanske inte är så konstigt, men så tror jag ju mer på att tävla med mig själv än mot andra också. Eftersom jag fick välja vinsten från prisbordet så valde jag en liten analog småbildskamera Minolta AF-C med 35/2.8 optik och blixt. Den är väldigt liten och behändig och verkar vara idealisk för gatufoto. Vinsten levererades i sin originalask.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...