. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

21 januari 2012

Spännande paket!

- Matte!!! Vi har fått paket!
- Men öppna då, matte! Vad långsam du är! Jag får hjälpa till tror jag.
- Kolla nu, matte! Så här gör man!
- Det här garnet gillar jag faktiskt! Vänta, snart är det öppnat!
- Äh, jag tycker påsen var roligare än garnerna!
Tadaaaa!!!
Det här är alltså min första beställning från Yarn Paradise, och det gick snabbt som bara den att få hem det. Beställde i sista minuten (fem minuter innan deras tisdagsrea tog slut vid midnatt) på tisdagskvällen och hade paketet på torsdagsmorgonen. Otroligt snabbt och smidigt att få levererat till dörren!
Längst till vänster syns ett starkt turkosfärgat bomulls- och lingarn (70 % bomull/30 %). De tre främsta är ett 100 % bambugarn och det längst bak är ett mörkt petrol/blågrönt 100 % "jungfrueligt" ullgarn, vad det nu innebär för jag fastnade för färgen. :D

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...