Sidor
. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck
12 november 2010
Systembolaget följer i Försäkringskassans spår
Annonserna från Facebook är verkligen en outtömlig källa! Kul att Systembolaget tar efter Försäkringskassans annonskampanjer för att få in förslag till förbättring. Tydligen har ingendera av myndigheterna några egna att komma med. Men i det här fallet undrar jag om inte många tävlande hade hoppats på en lite starkare vinstutdelning än ett besök av "årets kock". :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar