Sidor
. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck
10 december 2010
Precis när jag inte trodde det kunde bli värre...
... så blir det det... bland annonserna på Facebook alltså. För hur många kloka och tänkande människor där ute blir lockade att köpa denna kräm tack vare denna något "underliga" marknadsföringstaktik genom att likställa rynkor med orenhet? Dessutom antyds i företagsnamnet att just de är "superkvinnliga" - så jag antar att just de vet mer om kvinnlig skönhet än oss andra... bara så ni vet, alla rynkiga och orena människor där ute i världen! ;)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar