. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

10 december 2010

Precis när jag inte trodde det kunde bli värre...

Be free of impurities! We have developed a cream which is effective against wrinkles and other impurities! *Click here*/ Bli fri från orenheter! Vi har utvecklat en kräm som är effektiv mot rynkor och andra orenheter! *Klicka här*

... så blir det det... bland annonserna på Facebook alltså. För hur många kloka och tänkande människor där ute blir lockade att köpa denna kräm tack vare denna något "underliga" marknadsföringstaktik genom att likställa rynkor med orenhet? Dessutom antyds i företagsnamnet att just de är "superkvinnliga" - så jag antar att just de vet mer om kvinnlig skönhet än oss andra... bara så ni vet, alla rynkiga och orena människor där ute i världen! ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...