. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

18 oktober 2007

Dagen efter

Imorse ringde jag vårdcentralen och beställde tid, så jag ska få komma till en läkare kl 15 för att kolla upp armen, huvudvärken och smärtan i bröstet. Sköterskan jag pratade med uppmanade mig att polisanmäla händelsen så jag gjorde det också. När det var gjort så kom skakningarna i kroppen och gråten slet tag i mig och just nu känner jag mig bara så trött att jag vill sova. Lägger mig en stund och väntar på svar från grannen, som jag sms:ade tidigare och frågade om hon kan skjutsa mig för jag är inte i någon bra form att ta mig in till stan ensam. Sova... vill bara sova...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...