. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

26 september 2008

Vivitar 135/2.8 1:2 Macro

Diesel, en Bichon FriséDet här objektivet har jag haft i flera år, men har inte kunnat använda det på min förra kamera (Canon EOS 350D) eftersom sökaren var för alldeles för minimalt miniatyrliten för manuell fotografering. Jag hade till och med funderingar på att sälja det eftersom jag ändå inte kunde använda det så ofta. För även om jag har en analog kamera som det också passar på, så är det ju det digitala jag använder mest på grund av merkostnaderna med det analoga, förutom miljöaspekten förstås.

Klicka här för att se bilderna från min första fotoutflykt med Vivitar-objektivet på min Sony A700. Jag smög in bilderna i Lounge-avdelningen på Takumar.org där man får diskutera lite vad som helst, inte bara Takumar-objektiv. :o)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...