. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

29 februari 2012

Det kom ett oväntat paket...

... och när jag hämtade ut det från posten idag så visade det sig efter ett visst klämmande och resolut kikande att det var två underbara turkosa härvor från Hjälpstickan! Så nu tillhör jag också skaran av hjälpstickare och det gör mig så glad! :)

4 kommentarer:

Gisan sa...

Visst är det kul med såna paket :-)

Unknown sa...

Vad kul grattis! Jag är inte med, hur gör man för att få vara med? Det skulle vara underbart att få hjälpa till lite.

Mvh Ulrika

Susanne sa...

Tack, Ulrika! :) Jag skrev upp mig på deras kölista på hemsidan, så du kan gå in och läsa mer där.

http://www.hjalpstickan.se

Varma vinterhälsningar
från Susanne

Susanne sa...

Hej Gisan,

Ja, det var jätteroligt! Nu ska jag fundera lite på vad jag ska hitta på av garnet också, och det är faktiskt roligt det också. :)

Varma vinterhälsningar
från Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...