. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

28 februari 2011

Katt i klister - Simon's Cat



Mina missar blir betydligt vildare än så här om en tejpbit fastnar på dem. Senast det hände min gråa missa lekt med en kartongtejp som fastnade i svansen på henne och hon sprang som en galning fram och tillbaka i lägenheten tills hon gav upp och kom fram till mig så att jag fick dra bort den från svansen. Det visade sig att hon hade ännu en tejpbit på sig men den satt tydligen inte lika irriterande till för den kände hon knappt av förrän jag drog bort den. Katter är underbara!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...