. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

13 maj 2008

En tankeställare

När jag kom hem med parkeringsboten i väskan så fick jag till mig att detta hände på grund av ett ingripande från "motståndaren" som ville ställa till det, eftersom jag nämligen hade fått "se" var jag skulle parkera kvällen som en hjälp i min situation. Jag har inte trott på att han funnits, men den senaste tiden har jag stegvis börjat inse hur fel jag haft... och jag vägleddes att hitta den här filmen alldeles nyss och den passar väl bra som en liten påminnelse och väckningssignal, både för mig själv och alla andra sovande, så att kan vi börja fundera över vad som verkligen är det viktiga i livet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...