. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

1 maj 2008

Glad Kristi Himmelsfärd!

Sitter framför datorn och tittar på YouTube medan regnet strilar ner och sköljer rent i naturen. Började titta på en videoserie igår kväll. Det var en föreläsning av Walid Shoebat som var så fascinerande och spännande att jag inte kunde lämna datorn förrän jag sett alla delarna. Idag har jag fortsatt titta på andra intervjuer och videor om och med samma person. Han har mycket intressanta livserfarenheter att ta lärdom av. Jag ska nog ta och läsa hans böcker också om och när ekonomin tillåter det, för jag undrar om biblioteken vågar ta in hans böcker. :o)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...