. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

30 juni 2008

Sista dagen

Det var sista dagen för min arbetsträning på församlingsexpeditionen. Jag har varit i köket och caféet de sista dagarna och det har känts bra eftersom det har funnits mer att göra där än uppe i "papperskorridoren". Dagen till ära så gjorde jag en dubbel sats av sega chokladrutor i långpanna och vad jag kunde märka på de bortskurna kanterna och ivrigt mumsande medarbetare så blev resultatet mycket gott. :o)

Husmor sa att jag att jag fick komma dit när jag ville och arbeta som volontär tills jag hittar ett nytt ställe att att arbetsträna på. Så nu ska jag ta mig en funderare i några dagar tills nästa vecka då jag träffar arbetsförmedlingen och försäkringskassan igen för fortsatta planer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...