. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

4 maj 2008

Att-göra-listan

Det är så mycket som ska göras att jag blir totalt handlingsförlamad istället... och jag vet knappt var jag ska börja. I trädgården behöver tre, kanske fyra, buskar grävas upp, gräsmattan behöver klippas och rabatterna rensas - samtidigt som jag skulle behöva rensa förrådet från gamla grejer och städa inne. Det blir bara för mycket stressade tankar och känslor, så följdaktligen sätter jag mig istället vid datorn och kikar på bilder istället. ;o) Nä, jag skaaaa gå ut och göra nå'nting idag så jag åtminstone kan pricka av det på att-göra-listan. Jag klipper nog gräset först i alla fall...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...