. . . . . . . . . . . . tänkvärda tänkta tankevirvlar blandade med kreativt känslosamma känslor
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .och uppriktigt uppmuntrande uttryck

17 maj 2008

Kommunicerbar igen

Mitt nya fina tangentbord

















Äntligen är jag kommunicerbar igen! I onsdags la mitt tangentbord av efter lång (om nu 2,5-3 år är långt?) och trogen tjänst (bland annat som viloplats åt katterna). Jag beställde ett nytt på onsdag eftermiddag och på fredagseftermiddagen blippade det till i mobilen om att paketet kommit. Så trots denna oväntade utgift så känns det ändå bra även om fingrarna får lära om vissa funktioner. "Pratsam" som jag är ibland så har jag nog inte sett så många saker jag velat skriva om eller svara på som medan jag varit utan tangentbord. Så jag antar att det fungerar som med kameran, att jag ser massvis av motiv när den av någon anledning inte är med.

Nå, vad har hänt sedan sist? Förutom tidigare nämnda parkeringsböter så har jag denna vecka hjälpt en kompis att "återlämna egendom" till sitt ex, eventuellt fått ny arbetsträningsplats, tvättat mattor och idag är det bröd på gång. Doften är ljuvlig i hela lägenheten och solen tittar äntligen fram efter dagar av kyla och regn!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...